Сучасний додаток для доставки: коли все має важливе значення
Головна мета в бізнесі – його розширення, збільшення кількості клієнтів, середнього чека, формування позитивної картини серед замовників, а отже – регулярна співпраця із задоволеним клієнтом.
Сучасний замовник думає не тільки про те, де поїсти, купити їжу або замовити ліки, але як це зробити недорого, швидко, безпечно, не витративши багато часу, і яку службу доставки обрати, щоб замовлення привезли до офісу або додому в первозданному вигляді.
Додаток Foodfamily оптимально розроблений для 2-х цільових аудиторій:
- клієнти, які хочуть заощадити гроші та час, замовляючи їжу, продукти, речі та інші товари додому чи в офіс;
- власники бізнесу, які пропонують товари для винесення.
Самостійно організувати службу доставки дорого, довго і складно, а часом і зовсім нерентабельно. Вибираючи сервіс, вивчивши кілька нескладних нюансів, як підключити ресторан до служби доставки, власник кафе, ресторану чи іншого бізнесу, отримує величезну низку переваг.
Цього вдалося досягти завдяки тому, що програму розробляла не просто команда ентузіастів, а досвідчені ресторатори, які самі пройшли всі складності доставки і зрозуміли, як налагодити процеси і відточити їх до автоматизму.
Поєднання різних концепцій в одній службі доставки
Додаток Foodfamily оптимально підійде як для людей, у яких кафе тільки на старті роботи, так і для власників відомих ресторанів, мереж або магазинів, аптек.
Для зручності підприємців у сервіс платформного типу інтегровані необхідні і важливі особливості:
- Оцінка кур'єрського флоту.
- Математичні методи розподілу замовивши між кур'єрами, щоб кожен із них був у виграші та мотивований працювати.
- Прокладання маршрутів.
- Надсилання повідомлень до месенджерів клієнтів про статус замовлення.
- Інтеграція із системою управління бізнесом, товарним обліком.
- Швидке надсилання повідомлення на кухню закладу громадського харчування, що потрібне замовлення.
- Система прийому платежів, щоб клієнт віддалено міг не просто зробити замовлення, отримавши заздалегідь важливу інформацію про нього – вага, упаковка, зовнішній вигляд, а й сплатити його зручним способом.
Власники бізнесу, які вже працюють з Foodfamily, відзначають інтуїтивно зрозумілу, просту адміністративну панель, що дозволяє проводити аналітичні зрізи, формувати звіти, стежити за популярністю тих чи інших пропозицій серед меню, графіком замовлень, «високих» та «низьких» пропозицій, приймаючи рішення про покращення та зміну сервісу. Зручний у роботі колл-центр.
Простота та безпека
Саме ці критерії важливі для клієнта, який тільки думає над тим, щоб вибрати ту чи іншу службу доставки продуктів, ліків, готової продукції гастронома. Крім цього, для нього важливий час доставки та її вартість.
Саме тому у додатку Foodfamily часто пропонуються варіанти безкоштовної доставки від певних ресторанів, магазинів, знижки, бонуси. Важливо для замовника простий і зрозумілий інтерфейс, що дозволяє зробити замовлення завдяки кільком простим етапам:
- Вибір міста та певного закладу в ньому.
- Перегляд меню, цін, страв, товарів та формування замовлення.
- Вказівка адреси доставки та її оплата.
Чим простіше – тим краще, і тому клієнт завантажує додаток, встановлює на смартфон і звертається до нього щоразу, коли зголоднів в офісі, хоче замовити суші на домашню вечерю чи ліки, у тому числі близьким людям, які живуть далеко і самі не можуть через різні причини вийти в аптеку.
Стати кур'єром компанії просто, і це чудова можливість заробити хороші гроші, доставляючи людям радість. Ваш бізнес вже за кілька днів після підключення оцінить переваги роботи з додатком.