Як обрати сервіс доставки?
Foodfamily: точно знаємо, як правильно підключити доставку.
Сервіси замовлень стрімко увірвались у наше життя, ними користуються, аби покращити стосунки з клієнтом, надаючи йому більше переваг, а також для того, щоб оптимізувати роботу закладу.
Зрозуміло, що сьогодні сервіс замовлень не просто популярний та необхідний, а власне, є одним із способів «виживання» бізнесу у сучасних реаліях.
Починаючи з весни, кожен третій ресторан у великому місті підключив службу доставки, а у невеликому – 5-ий.
Наша служба доставки створена силами колишніх рестораторів, які як ніхто інший знає нюанси та проблеми такої «кухні».
Платформені рішення
Для клієнта зручно та просто оформити замовлення завдяки зручному інтерфейсу як для ПК, так і мобільних девайсів. Весь процес займає лише декілька простих етапів:
- обрати місто та заклад, яким може бути Ваш магазин, ресторан чи навіть аптека;
- подивитися комерційну пропозицію (меню, прейскурант) та обрати необхідні позиції;
- вказати час та адресу для доставки;
- насолоджуватися швидким, безпечним та недорогим сервісом.
Зрозуміло, що служба доставки продуктів не може працювати без кур’єрів, тому компанія пропонує співробітництво, а для власників кафе, магазинів та інших комерційних точок зручний адміністративний ресурс для аналізу їх роботи.
Важко не погодитися з тим, що навіть ідеальний смак їжі, вдала та практична упаковка, короткий час приготування може зіпсувати кур’єр, який або невчасно доставить замовлення, або зіпсує його зовнішній вигляд, або навіть не зовсім ввічливо поспілкується з клієнтом.
Зручність роботи із кур’єрським флотом
Декілька років спостерігаючи за швидкими процесами на кухні та у залі, за часом навалою замовлень та роботою доставки, досвідчена команда розробила зручний сервіс, який дозволяє не лише тримати контакт із клієнтом, але і постійно аналізувати роботу тих, хто доставляє замовлення. Для цього втілені в реальність такі інновації:
- Оцінка якості роботи кур’єра.
- Зручний блок управління з математичним моделюванням розподілу замовлень для оптимізації логістичних процесів та аби кожен кур’єр міг заробляти регулярно гроші, отримуючи замовлення.
- Прокладання маршрутів.
- «Підв’язка» повідомлень у месенджери про статуси замовлень.
Foodfamily – це не просто зручний додаток, а ще можливість інтегрування замовлення із кухнею закладу, аби замовлення почало робитись у той час, коли приходить замовлення. Для власників крамниць та аптек це дозволяє відстежувати замовлення та звіряти його з залишками товару на складах, або у різних торгівельних точках.
Ергономічна, зручна та інтуїтивно зрозуміла адміністративна панель дозволяє проводити аналітичні зрізи та звіти, щоб у подальшому покращувати якість та швидкість обслуговування.
Над створенням додатку Foodfamily працювала команда рестораторів, яка на собі відчула недоліки інших сервісів. Аби їх виправити, у додаток було інтегровано наступні можливості:
- система прийому платежів – для клієнта це зручно: обрав товар, оплатив його та швидко отримав замовлення;
- кол-центр.
Зручні рішення в одному додатку
Думаючи над тим, яку службу доставки обрати, замовник хоче, щоб якнайбільше точок з його міста були підключені до фірмового додатку для широкого вибору, у наявності було актуальне меню з цінами, а також можливість саме у цьому вікні швидко, а головне безпечно, оплатити замовлення.
Foodfamily все це пропонує клієнтам, а для власників як нового, так і вже популярного закладу харчування, аптеки, магазину з продуктами чи засобами особистої гігієни представлення у сервісі є необхідною умовою для розвитку бізнесу, роботи із цільовою аудиторією та її потребами.
Такий спосіб розширення бізнесу дозволяє не втрачати клієнтів навіть у складних умовах карантинних обмежень, і навіть збільшувати їх постійну кількість.